Dofollow Blog

La ce se uita lumea in acest moment...

Ce urmareste lumea acum

↑ Grab this Headline Animator

Cautare

50 adevaruri universale despre barbati, citeste aici!


1. De ce trebuie sa iti aduc aminte ca te iubesc? Ti-am spus asta odata.
2. As face orice pentru sex; chiar sa imi unesc destinul cu al tau pe viata.
3. Urasc sa ma cert cu tine. As prefera sa ajungem la un compromis.
4. Ador parul lung. Imi pare rau, dar asta e.
5. Cand vorbesti in soapta, nu ma pot abtine sa nu ascult.
6. Trebuie sa imi spui uneori. Nu foarte des, insa cateodata imi amintesti ca esti scumpa.
7. Te rog nu ma intreba cum arati doar daca iti doresti sa crezi in raspunsul meu.
8. Ochii mei remarca o alta femeie mai des atunci cand esti suparata pe mine.
9. Cand esti fericita cu mine, nu ma pot abtine si vreau sa iti fac pe plac.
10. Daca nu simt, nu te pot face fericita. M-as simti mai putin barbat.
11. Astept sa fii gata cand vin sa te iau.
12. Tigarile fac o femeie sa arate mai ieftina si mai usoara.
13. Sunt speriat daca las o femeie sa imi patrunda in inima si ea va avea avantaj asupra mea.
14. Daca nu imi poti face fata atunci cand sunt un tanc, esti prea slaba pentru mine sa imi faci fata atunci cand sunt suparat.
15. Stand linistita langa mine dupa ce mi-ai pregatit de mancare este biletul tau gratuit de a iesi din cusca cainelui. Ai fi surpsinsa sa stii cat de repede pot ierta.
16. Ai facut ceva ca m-a suparat. Daca nu aduc niciodata vorba despre acest lucru, considara-te iertata.
17. Nu iti citesc gandurile. Aminteste-ti: nu sunt femeie.
18. Poate ca te pricepi la moda, dar cred ca te-ai imbracat doar ca sa imi faci mie placere nu altei femei.
19. Daca chelesc, nu este amuzant. Vrei sa glumesc si eu pe seama greutatii tale?
20. Cand vorbesc cu tine despre golf si te arati plictisita, ar fi dragut sa iti amintesti toate datile in care te-am ascultat vorbind despre ceva ce avea importanta pentru tine.
21. Femeia pe care o iubesc este usor de multumit. Ea apreciaza efortul pe care il depun pentru a o face fericita, chiar daca inteleg gresit detaliile.
22. Arati atat de hot in rochie.
23. Urasc sa mi se spuna ce sa fac cand nu cer ajutor. Ma face sa te simt ca pe mama.
24. Daca ramai peste noapte la mine, as putea eventual sa ma casatoresc cu tine, dar nu sunt foarte motivat sa o fac.
25. In timpul unei partide de sex, urechile mele sunt atat de sensibile la cuvintele tale, asa cum pielea ta este sensibila la atingerile mele.
26. Am nevoie ca cineva sa imi dea semnalul sau sa imi spui sa traversez camera si sa ma apropii de tine. Dar daca eti maritata?
27. Ma face sa am incredere in tine atunci cand imi ceri sfatul.
28. Simt competitia atunci cand insisti sa detii controlul.
29. Sa fii respectat este mai important pentru mine decat sa  fii iubit.
30. Vreau ca fiecare barbat sa ma invidieze cand ne afisam ca si cuplu. Te rog nu te neglija.
31. Cand sunt suparat, sunt foarte sensibil la tonuri. Cum spui lucrurile e mai important decat ceea ce spui.
32. Urasc atunci cand minimizezi, ignori sau imi spui ca nu imi intelegi complimentele. Ma faci sa vreau sa ma opresc sa ti le spun.
33. Sunt mai nesigur decat iti inchipui. De ce crezi ca am nevoie atat de mult de respectul tau?
34. Nu stiu tot timpul ce simt. De aceea nu iti spun.
35. Nu am nevoie sa faci unele lucruri pentru mine. Ceea ce doresc cu adevarat este sa fiu in stare sa te multumesc.
36. Daca fac un lucru si spun ceva in contradictoriu cu actiunile mele, asta iti va spune intotdeauna ca acel lucru era in inima mea.
37. Ma trezesc dorindu-mi sa te multumesc atunci cand pur si simplu imi zambesti fara a ma intreba nimic (ca o favoare).
38. Chiar nu vreau sa aud de vreun fost iubit de al tau, indiferent de subiect.
39. Daca nu impartasesc ceea ce simt, este deoarece nu cred ma vei asculta fara a ma intrerupe.
40. Nu vreau sa ma cert si nu vreau sa ghicesc ceea ce este in neregula. Doar spune-mi ca sa pot rezolva.
41. Imi place cand iti strangi parul intr-o coada de cal. Da, este un gand freudian.
42. Nu ma intreba: ai de gand sa porti asta? Cand deja sunt imbracat.
43. Un domn ar trebui intotdeauna sa fie respectat de doamna lui in public, chiar daca nu este de acord cu el.
44. Daca nu crezi ca esti draguta, nu ma vei crede nici pe mine cand iti voi spune- nu conteza de cate ori am spus-o pana acum.
45. Nu este vorba despre cate kilograme ai, este bine ca ai corpul proportionat, ceea ce te face atat de atractiva.
46. Uneori am ganduri ciudate, stranii ori cu tenta sexuala. Nu le iau in serios si nu vreau sa le impart nici cu tine, nici cu nimeni altcineva.
47. Uneori chiar nu vrei sa stii ce gandesc.Vezi mai sus.
48. Daca ma inseli, este aproape imposibil pentru mine sa trec peste acest lucru.
49. Nu imi amintesc totul despre relatia noastra dar asta nu inseamna ca nu te iubesc.
50. Am nevoie de ceva timp sa ma calmez atunci cand sunt suparat de aceea nu spun nimic. Voi regreta.

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Free Website Hosting
 
Home | Gallery | Tutorials | Twitter | SchimbLink | Contact Us

Copyright © 2009 gabytza-blogz |Designed by Gabytza |Converted to blogger by Gabytzablogz

Toate drepturile sunt rezervate

Multumesc pentru ca ne urmariti