Dofollow Blog

La ce se uita lumea in acest moment...

Ce urmareste lumea acum

↑ Grab this Headline Animator

Cautare

Un cadou deosebit

Astazi as dori sa va prezint unul din noile mele hobbiuri,si am sa incept prin prezentarea unui videoclip

Acesta este un houl meu hobby sa fac filmulete de prezentare,pentru cei interesati sa isi faca un astfel de CD sau eu stiu prezentare web il pot oferi in sistem cd/dvd avi sau orice alt format electronic.
Acest gen de filmulet pe langa ca este un filmulet destul de bine gandit incat persoana care il va urmari il va trai deplin,va oferi si o intreaga gama de effecte si trucaje electronice pentru a transforma amintirile tale intr-o amintire reala,redata in fata ochiilor tai....
Pretul unui astfel de Cd/DVD prezentare este 25Lei/buc.
Acest filmulet va contine pozele,melodia si videoclipurile voastre,daca doresti sa iti impresionez iubitul/a cu ceva original eu spun ca merita,banii cat si effortul.
Pentru fiecare proiect puteti trimite pozele videoclipurile pe adresa:
gabriela.mazare@yahoo.com 
NOTA: voi da ignor persoanelor care se baga in seama aiurea si persoanelor care isi cauta pe cineva....nu sunt singura ca sa fie clar de la inceput... este o adresa stric profesioanla.

Deci cum spuneam si mai sus,la acest ID puteti sa imi trimite-ti pozele si clipurile voastre si va voi face acest filmulet urmand sa luam legatura in ce consta plata,voi lua in consideratie doar email care au,un numar de telefon si email ,asa ca nu uitati sa le inserati si pe acesta va astept.
Pentru cei interesati de ziua de 1 si 8 martie am ceva special...grabitiva...

Iubitiva mult...

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Free Website Hosting
 
Home | Gallery | Tutorials | Twitter | SchimbLink | Contact Us

Copyright © 2009 gabytza-blogz |Designed by Gabytza |Converted to blogger by Gabytzablogz

Toate drepturile sunt rezervate

Multumesc pentru ca ne urmariti